Kiirküsitlus

    Millist rasestumisvastast vahendit Sa kasutad?

    Hääleta
    FOORUM » Haigustega seonduv

    Foorumit haldab ´amor´ nimeline administraator ja nõuandja, kes vajadusel arvamust avaldab ning Teiega kaasa räägib.

    Tutvu foorumi kasutusreeglitega SIIN.

    Ravim
    Tuuli 16.09.2013 Tere! Ühte antibiootikumi kasutades tekkis mul tupeseen, mille raviks kirjutas naistearst ravimi. Tupeseene algusjärgul olin kondoomita (kasutan pille) vahekorras oma poisiga. Seejärel tekkis poisil ka sügelus, mis kadus päevaga (enam kondoomita vahekorras ei olnud). Tahtsin küsida, et kui mina saan terveks, kas siis poiss peaks ka arsti juures käima ja rohtu saama? Unustasin naistearsti juures nõu küsida.
    Nimi Vastus
    Keegi pole veel postitust lisanud
    Lisa postitus
    Nimi
    E-post
    Vastus
    Sisesta kontrollkood captcha
    Täitke kõik väljad
    Teie kommentaar lisatud
    Lisa postitus