Kiirküsitlus

    Millist rasestumisvastast vahendit Sa kasutad?

    Hääleta
    FOORUM » Rasedus

    Foorumit haldab ´amor´ nimeline administraator ja nõuandja, kes vajadusel arvamust avaldab ning Teiega kaasa räägib.

    Tutvu foorumi kasutusreeglitega SIIN.

    Rasedus
    missy 10.01.2014 Tere, tegin 28 oktoober tabletiabordi..muidugii oli keelatud 3nädalat vahekorda astumine aga siiski ma asutsin juba vahekorda päev pärast aborti..niisiss päevad pidid hakkama pärast aborti kusagil kuuaega hiljem ehk kuskil detsembri alguses, ja hakkasid ka (kuupäeva täpselt ei mäleta millal aga oli dets algus) nii nüüd on jaanuari kuu alguus ja mul pole päevad hakanud.. mis see siis tähendab? kas abort lõi päevad paigast v on võimalus et olen jälle rase?
    Nimi Vastus
    Amor 10.01.2014 Ole hea, saada oma küsimus KÜSI NÕU rubriigi kaudu - http://www.estl.ee/17232 ja arst vastab sinu küsimusele ning vastus saadetakse sulle e-mailile. Amor
    Lisa postitus
    Nimi
    E-post
    Vastus
    Sisesta kontrollkood captcha
    Täitke kõik väljad
    Teie kommentaar lisatud
    Lisa postitus